Sportlov.

Allt bra med er? Jag har sportlov och är hemma hos min underbara pojkvän så med mig är det toppen :) Vi har varit ute på promenad med Charlie, tog oss en liten tur ner till djuraffären och köpte lite gottis till skrutten. Det var uppskattat.
Vad vi ska hitta på nu vet jag inte, men imorgon blir det förhoppningsvis lite shopping i Karlstad med bästaste siss och Robin :) Jag vet iaf en sak, kanske två, som jag är ute efter. Ett par slitna jeans (så damn snyggt!) och ytterligare en fransväska som jag fått nys om ;) Jag gillar det här med fransar jag, hehe.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Svar; Tack sis ♥

2009-02-23 @ 15:03:39
URL: http://aasd.blogg.se/
Postat av: mamma

inte att tänka att lilla vill med skojade bara en annan måste ju jobba men jaghar tagit semester på fredag det visste du inte lilla gummmmmmmmsnurrrrran fniss. ha så kul i karlstad i morgon och gör inte slut på alla pengar nu puss puss

2009-02-23 @ 22:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback