Plugg, plugg, plugg.

Hej på er. Allt bra? Hur det är med mig törs jag väl inte svara på, då ligger jag väl och spyr igen inom fem minuter. Imorgon ska jag iaf tillbaka till skolan igen, har varit hemma över 48 timmar som man ska efter senaste... ja. Så imorgon blir det att masa sig upp på morgonen igen :p Idag har jag en hel dag med plugg framför mig, känns inte kul alls. Har ett viktigt prov på fredag i Samhäll, så jag får väl ligga i ordentligt. Ska försöka hinna med och städa kaninburarna mellan varven också, iallafall den ena så jag slipper det till helgen :p

Bäst o sätta fart kanske?


Kommentarer
Postat av: Lisa

krya på dej tjejen! inge roligt att må sisådär..!

2009-02-18 @ 23:54:31
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback