Ont i magen :S

Ingen skola idag. Har haft ont i magen hela natten och har känt mig öm i magen så stannade hemma för säkerhetsskull. Men förhoppningsvis så är det bara mensvärk, har tagit mig en Ibumetin och det känns bättre, så håll tummarna. Hela dagen ska spenderas med plugg inför provet imorgon, har lyckats fått in en del i skallen :)

Igår kväll var det äntligen dags för en ny säsong med Grey's Anatomy, så det blev tv-tittande och glass för min del :)

Just nu sitter jag och pratar i telefon med min snos, saknar honom så mycket! :( Jag hoppas verkligen att vi träffas imorgon älskling, klarar mig inte en dag till utan dig ♥

Tillbaka till pluggandet.


 


Kommentarer
Postat av: robin

Jah saknar dig å mkt min snutteplutt <3

2009-02-19 @ 17:56:15
URL: http://misterandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback