Gårdagens shopping i bilder.

Skulle fota gårdagens shopping, då blinkade batteriet i kameran. Jahapp. Tog fram mobilen och skulle fota med den, då blev det nå cp med den. Så fick ta Robins mobil. Bilderna är inte bäst och gör inte kläderna rättvisa, men ni ser på ett ungefär iaf :)
Jag brukar aldrig handla på Cubus, brukar inte ens vara in i den affären (vet inte varför egentligen). Men igår och jakten på slitna jeans fick mig att gå in i varenda affär, även Cubus där jag hittade några godbitar.

Köpte även två par trosor på H&M igår, men att lägga upp mina underkläder på internet känns inte så lockande.




Blockmönstrad klänning 299kr, Cubus. (ska användas med tights men jag hade inga tillhands just nu)




Grå magkort tröja 199kr, Cubus. Vitt inne med brottarrygg 99kr, Cubus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback