Blommor i rosa nyans.



Foto; Jag



Foto; Jag



Foto; Jag

Ni får ha lite överseende med bilderna då jag inte var allt för seriös och noggran när jag fotade. Är fortfarande sjuk så har inte allt för mycket ork och illamåendet sköljer över mig titt som tätt. Dock ville jag hinna fota de fina blommorna som jag fick av älskling på alla hjärtans dag innan de hinner vissna allt för mycket. Ska försöka hinna med att fota dom igen - bättre, vid något tillfälle. Men håll med om att dom är fina? :)



Kommentarer
Postat av: sofia

sjyykt snygga bilder, du är skillad ^^

2009-02-16 @ 19:05:32
URL: http://silverbage.blogg.se/
Postat av: mamma

Himla fina bilder att du orkar när du är dålig puss puss

2009-02-16 @ 21:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback