TACK, fortsätt gärna rösta!! :D

Ser ni, nu snöar det här på min blogg! :) Mysigt va?
Någon som kan hjälpa mig, hur får jag bort den gråa linjen under headern?? Bakgrunden "går igenom" liksom, så ska det ju inte va.
Tänk om det räckte men en kod för att fådet att snöa i verkligheten också... Nu är det åtminstode -10 grader och frost ute, ger väl lite vinterkänsla :) Men vill verkligen ha ett tjockt täcke med snö...

Var i Karlstad igår med Elin, hennes syster och en kompis till henne. Köpte nästan alla julklappar, känns otroligt skönt! :) Ska bara köpa nåt till mamma o pappa, men ska köpa något gemensamt med syskonen så det blir nog inte så svårt.


Stort TACK till alla som röstat på mig i tävlingen, fortsätt gärna med det!! :D

Direktlänk till tävligen och omröstningen!  <-- Klicka!


Kommentarer
Postat av: mamma

va fint det var med snöfallet pussar i massor

2009-12-03 @ 23:59:36
Postat av: mamma

va fint det var med snöfallet pussar i massor

2009-12-04 @ 00:02:30
Postat av: mamma

va fint och mysigt det var med snöfallet pussar

2009-12-04 @ 00:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback