Nokia E75.

Har börjat spana lite på en ny telefon, jag älskar verkligen min men den börjar lägga av, vi har trotsallt hållit ihop i fem år ;) Har en Nokia 7390 nu, rosa :)
Är inte sugen på att byta märke, utan vill fortfarande ha en Nokia, ingen "vanlig enkel" mobil, utan antingen med lucka, slide eller som den här nedan, ett tangentbord :) Vet inte varför, har bara fått för mig det :p

Har fastnat väldigt för den här modellen, Nokia E75, någon som vet om dom är bra??
Läste att batteriet kan vara dåligt, men...äsch? :p
Vet inte heller vilken färg jag skulle välja isf, men lutar nog åt den guldiga, den svarta går nog bort iaf, det är inte mig för fem öre tycker jag. Vill ha färg på min telefon :)





Vilken färg tycker ni?


Åker till Karlstad efter praktiken, är bara hemma på lunch nu. Ska till Hööks på invigningen och se om jag kan fynda något :) Bloggar antingen ikväll eller imorgon, beroende på när jag kommer hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback