Gratis fotobok på fujidirekt.se



Jag har sett att det är många som har skrivit om detta erbjudande i sina bloggar, och nu bestämde jag mig också för att göra det, vem vill inte ha en snygg fotobok, helt gratis liksom?
Jag kan dock inte riktigt bestämma mig för vad jag ska ha för "tema", tror inte det blir så bra om man har massa olika bilder, utan dom ska hänga ihop på något sätt. Det står mellan en bok om mig och Robin, eller om Solero :) Men har inte sådär jätte många bra bilder på mig och Robin, så tror faktiskt det får bli en häst-fotobok den här gången, och göra en lite längre fram om mig och min kära pojkvän :)
En sån här bok gör det enkelt för en att samla ens bilder på ett praktiskt och snyggt sätt. Dessutom är det ju en perfekt personlig present att ge bort  till någon, eller hur?! :)

Det enda man behöver göra om man vill ha en sån här fotobok, är att skriva minst 100 ord om den på sin blogg/hemsida, enkelt va? :)
Det finns mycket att välja på när man gör boken så den blir personlig och som just du vill ha den.

Klicka här om du också vill ta del av erbjudandet!

Kommentarer
Postat av: Robin

du får göra en charlie bok oxå :) <3

2009-08-24 @ 12:43:23
URL: http://misterandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback