Första skoldagen, check!

Första skoldagen idag alltså, helt ok. Men jag bävar verkligen för alla kommande onsdagar som innebär håltimme från 10.10-14.45 :s Gosh!
Sitter och trixar lite med allt möjligt. Håller på med en bloggdesign åt en tjej och bilder från bildjobbet som skulle ha varit färdiga för länge sen... Har inte haft någon motivation eftersom jag inte alls är nöjd med dom bilderna :/ Men dom måste ju göras så.
Hoppas mina glasögon är färdiga och kan hämtas imorgon, dom trodde det när vi beställde dom iaf :) Ska bli så skönt att kunna se ordentligt!! (även om jag kommer gå runt och se ut som en tönt i mina brillor, men kommer ju skaffa linser inom kort så får väl uthärda :p)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback