Drar till stallet!

Åker till stallet idag med Erica och Sofi, känns väl inte sådär jätte lockande då det spöregnar ute, men men, vad gör man inte för hästen? :) Får bli gummistövlar och regnkläder helt enkelt!
Jag och Erica sover kvar på gården, Sofi måste dock hem eftersom hon jobbar imorgon :/ Hade varit skoj om vi kunde ha varit hela stalltjej-skaran, men vi får väl ta det en annan gång :)
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, känner mig inte allt för fräsch :p Efter det blir det lite mat i magen.
Uppdaterar imorgon igen, förhoppningsvis med bilder :) (om det inte regnar heeela tiden, blöta hästar är booring...)



Kommentarer
Postat av: Tarja

Idag har jag frågestund på min blogg. Välkommen med din fråga

2009-08-12 @ 12:50:51
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback