Uppdatering från Tännäs.

Har haft kanonväder idag, men igår var det dock mulet. Har inte riktigt fått fart på kameran, utan den ligger mest i väskan :p Men har fotat lite iaf, så lägger upp några bilder. Har inte så mycket att skriva, vi är ute och åker skoter, fiskar, njuter av solen (när den är framme) och bara mår gott :) Är jätteröd i ansiktet efter solen, och mina fräknar har kommit fram. Ser med andra ord ut som en påskkärring! :p
Idag åkte vi alla tre på skotern, Charlie, Robin och jag :D Haha. Charlie tycker verkligen att det är stört-häftigt att stå med tassarna uppe på styret :D Go'a vovve!



Sötis hund! <3



Jag älskar dig!



Mys i solen.



Sol, snö och fjäll.

Kommentarer
Postat av: mamma

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅva härligt ni verkar att man blir ju lite avundsjuk. herre gud vad jag längtar efter er:KOM HEM NUUUUUU!!!!!!!!!!!Puss älskar dig♥♥♥♥♥♥

2009-04-07 @ 21:01:45
Postat av: Joline

Svar, mamma: Du skulle ha blivit med sa vi ju! :) Vi kommer hem snart lilla mamma. Älskar dig med, pusspusspuss <3<3<3<3

2009-04-07 @ 21:24:57
URL: http://rangelben.blogg.se/
Postat av: Sara

Fantastiska bilder! Du har en helt underbar blogg <3

2009-04-08 @ 09:38:35
URL: http://snowmask.blogg.se/
Postat av: Andréa

Saknar dig sis ♥

2009-04-08 @ 18:27:39
URL: http://aasd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback