Tatueringar.

Som några redan vet är jag sugen på att göra en tatuering framöver, kanske i höst? Jag är ute efter en liten och enkel, men ändå fin tatuering. Jag vill ha den på höger sida, där vid höften/magen om ni förstår? Har kikat runt på nätet efter lite inspiration vid ett flertal tillfällen, och nu har jag äntligen hittat något som faller mig i smaken! :)



Fin och "elegant" på något vis. Dock lite för stor, men...
Min favorit!




Liten, enkel och söt, vad mer behöver man säga?



En söt tatuering med härliga glada färger. Men känns "lite för mycket".

(Alla bilder är googlade!)

Som ni kanske märker så är jag ute efter trollsländor eller fjärilar, dom ska inte se verkliga ut utan sådär härligt barnsligt tecknade :) Självklart ska jag inte kopiera en tatuering rakt av, men som sagt, inspiration.

Vilken av dom tre här ovan är eran favorit?



Kommentarer
Postat av: Mary

Jag själv tycker bäst om nr.3. Den skulle nog passa bra på de stället du skriver om. Kankse göra den lite större, så man får in lite detaljer i motivet. Go for it! Men jag lovar dig att man lätt kan bli beroende av tatueringar;D hehe! Har man gjort en så vill man ha fler:) Hoppas du blev nöjd med ditt svar, annars är de bara komma tillbaks och fråga igen. puss&kram /Mary

2009-04-02 @ 17:41:48
URL: http://marylarry.blogg.se/
Postat av: Saga

Den första :)

2009-04-02 @ 19:08:01
Postat av: Elin

den första helt klart :) !

2009-04-02 @ 19:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback