Lite om mig...

Besökarantalet bara stiger och stiger, ligger just nu på +650 unika besökare. Kan inte riktigt förstå att så många har hittat hit till min lilla blogg, men jag klagar inte - ni är så välkomna så! :D
Som ni säkert förstått är jag en hästnörd ända ut i fingerspetsarna, men jag nördar mig inte bara med hästarna, nej, faktiskt itne. Jag umgås mer än gärna med mina söta vänner också, träffar pojkvännen, busar med våran vovve Charlie, spenderar tid med min underbara syster, shoppar (gärna skor! ♥), fotar, och ja, bara lever som en tonåring :)
Jag hoppas att ni fortsätter läsa min blogg och kom gärna med tips och ideér till vad jag ska skriva om!

Kärlek till er! ♥




(Glöm inte att lägga till mig på bloggkoll, klicka på det lilla blåa krysset här nedan bara! :D)


Kommentarer
Postat av: Anonym

eller hur ;D

2009-04-24 @ 23:22:46
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Helena :)

Nämen gud va snällt!! men det tar kanske lite tid att bestämma vilka bilder jag vill ha.. Men jag ska klura lite på det under helgen så hör jag av mig om det i så fall :) Men jättesnällt verkligen! :D

Kram.

2009-04-24 @ 23:42:09
URL: http://nennaz.blogg.se/
Postat av: mamma

ÄLSKAR ER PUSS PÅ ER♥♥♥♥

2009-04-25 @ 13:39:56
Postat av: Anonym

men Joline är du lite snurrig du har två systrar och en bror också :)

2009-04-25 @ 22:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback