Charlie är klippt.

Jag har klippt Charlie! Nej, jag skojar inte.
Vi var så sjukt trötta på hans långa päls som tovar sig så fort han blir lite blöt, och den var så svårkammad nu när den var så lång, och så gjorde det ju ont på Charlie, så jag klippte honom :)
Det är ett par här som bor i en annan stuga som har en hund som liknar Charlie, det är en blandras med Bichon i, och hon klipper deras hund själv och hon sa att det inte var svårt alls. Så vi blev eggade till max, tog fram saxen och började. Och det blev riktigt bra :) Hon visade oss lite grann men annars klarade vi oss själva, och Charlie verkar trivas mycket bättre nu utan all päls. Lägger upp en bild på sötingen (nu utan lång päls) en annan dag, har bara fotat honom med mobilen och orkar inte krångla med den och lägga in på datorn :p Latmask.


Imorgon har dom lovat strålande väder och det hoppas jag att det blir! :D

Förresten så har jafg fått hem mina skor nu som jag har tjatat så mycket om, mamma beställde dom åt mig. Så nu längtar jag tills jag får prova dom! Har fått hem både 37- och 38:or, så någon av dom lär väl passa :) Kan avslöja nu att det är skorna med 9cm klack, svarta remmar från Sko Punkten som många bloggat om ;) Och nu äger jag ett par! :D Slänger upp bild på dom när jag är hemma igen.

Kommentarer
Postat av: mormor( fniss)

vad har ni gjort med mormors älskling.min lilla bomullstuss släng dig på bussen och kom hem

2009-04-09 @ 23:06:51
Postat av: mamma

och vet du skorna var skitfina

2009-04-09 @ 23:07:40
Postat av: Sara

Sv: Kul att du gillade klänningen, hittar facktiskt inte klänningen själv på laredoute, skummt? Jag vet! Letade lite till och hittade den facktiskt på http://www.asos.com



Puss

2009-04-10 @ 13:18:16
URL: http://snowmask.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: joda jag mår bara bra :) vad händer i helgen? :)





kram!

2009-04-10 @ 13:19:05
URL: http://snowmask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback