Ledig :D

Gud vilken bra mentor man har :D Lilla jag fick vara hemma idag, för dom andra i klassen ska göra prov (i en kurs som inte jag och Simon läser) och Simon är ledig idag så för att jag inte skulle behöva sitta själv uppe på bygg fick jag vara hemma :D (visserligen sa han att jag skulle göra lite ritningsläsning, men ändå). Perfekt! :) Tänkte datanörda mig lite till, sen städa kaninburarna och gosa lite med mina små ninisar, sen får jag väl lov och göra lite tråkig ritningsläsning om jag hittar böckerna, ta en lååång dusch och bara vara slapp. Fan va nice!
Just ja, är ett gammalt Top Model 4 program sen, missade det igår, ska checka det också ;)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback