Igår och idag.

Hade en ganska rolig kväll igår. Började lite segt men det blev mycke roligare när det kom mer folk. Var riktigt kul att få träffa allihop igen, ungefär som förr i tiden. Men det kommer aldrig bli som det var då, den tiden är förbi.
Robin kom och hämtade mig och Elin vid halv tolv-tolv någongång, en ganska tidig kväll för oss ändå (med tanke på att hade det varit som förr, hade vi stannat till allt mellan tre till fem på natten) :p Åkte hem och åt lite, hungrig som fan. Sen kröp vi ner under täcket och sov.

Idag gick vi upp vid halv tio ungefär, åt frukost och gjorde oss iordning innan vi åkte till Munkfors och umgicks med hans syster som var på besök med barnen :) Åt mat, var och köpte godis och lite grejer sen åkte vi hem till mig igen.
Ikväll har Robin suttit och pysslat medans jag har skrivit lite svenska. Just nu gör vi ingenting, sitter vid varsin dator :p Imorgon blir det nog rätt lugnt kan jag tro, plocka ihop lite och baka, mamma fyller år på måndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback