Finns ingen ände på allt.

När jag gick upp imorse och gick in på toan för att borsta tänderna, gjorde jag en snabb check i spegeln och möttes av två röda ögon fyllda med massa gojsigt klet. HELLO ÖGON-INFLAMMATION! Fan vad lett jag blev. Jag som har känt mig mycket bättre på ett par dagar, och så får jag massa annan skit. Uuh!
Blev så sur att jag glömde mobilen på handfatet, så där ligger den nu. Nere i Munkfors. Suck. Jag som aldrig glömmer min mobiltelefon, aldrig.
När vi typ var i Hagfors kom jag på det, så vi kunde ju inte vända heller då skulle vi komma försent båda två. Aja. Jag överlevde dagen ändå, och vi får se hur vi löser det hela. Om Robin kommer ikväll med den, tar med den till morgonen eller nåt. Men vill ha den idag ju... :/

Så får ni inte tag i mig på mobilen vet ni nu varför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback