En galen helg väntar!

Aah shit alltså. Den här helgen kommer bli jobbig (men förhoppningsvis rolig). Pratade med Karin förut, jag ska tydligen vara i Säfsen på söndag också så vi får bo i en liten stuga lördag-söndag. Är jätte många grupper, alla erfarna ryttare som ska rida två timmarsturer. Heja! Jag som inte kan några ridvägar!! Ringde Erica och frågade om hon kunde ställa upp och följa med, behöver all hjälp jag kan få verkligen, hur mycket som helst att göra. Men hon visste inte. Ringde Sofi, men hon är sjuk :/ Vad gör jag?
Karin skulle ringa igen ikväll och försöka förklara ridvägar och berätta mer vad det är för grupper, får diskutera detta med henne. Robin blir iaf med mig men han är ju inte jätte hästkunnig, men vi får väl fixa det på något sätt... Önska mig lycka till ;)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till ;)

2008-09-19 @ 19:09:29
URL: http://trixans.blogg.se/
Postat av: Olivia

Lycka till<3

2008-09-19 @ 23:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback