Onsdag - stallet.

Skrev som sagt uppsats i aulan idag, blev klar vid ungefär 11.00 Då åkte jag hem och åt lite, bytte kläder och åkte sen direkt till stallet. Plockade in Solero och borstade honom noggrant och länge, ungefär en timme senare skrittade jag ut från gårdsplanen.
Red på ängen idag och tränade lite dressyr, vill inte rida själv ute i skogen nu när det är älgjakt, känns inte tryggt. Red på ängen i ca 40 min, sen följde jag grusvägen en bit, red alltsomallt en timme, alldeles lagom. Solero blev an anings svett men ingen större fara.
Mötte skolbussen två gånger, vilket Solero tyckte var skitläskigt :p Och grannenes kossor är ännu läskigare,  haha. Fattar inte varför, dom ser ju ut precis som han ;)

Hade med mig kameran men fick bara några bilder (som inte ens blev bra) innan batteriet dog tyvärr :/








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback