Klänningen med stort K.

Jag har hittat en underbar klänning som jag så gärna vill ha! Ja, du läste rätt. Jag vill ha en klänning!! Jag vet inte hur jag ska göra, kommer inte använda den så ofta (julafton, nyår... andra fester?) och jag har inte råd att köpa en klänning som kommer användas så lite. Men jag vill ha den! Den kostar 298:- det är väl inte dyrt? tänker väl ni nu. Men jo, för mig som är en fattig studerande är det dyrt :p Men oh vad jag vill ha den, någon som vill skänka den till mig, snälla? (A)

"Gode Gud, upp till bevis nui att du finns! Skänk mig denna klänning. Amen."

Inte varje dag som jag hittar en klänning som jag vill ha, så nu banne mig ska jag ha den här!



Håller den hemlig för er ett tag till... hihi!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men Joline 300 för en dröm klänning ;P det är det väl värt ^^ jag köpte en fest klänning i helgen bara för att, för samma summa, och jag har samma ekonomi som du ;)

2008-11-04 @ 23:17:35
URL: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback