Klänningen är här!!




Min klänning har kommit!! :D
Den är verkligen jätte, jätte fin! Men. Jag vet inte om jag ska ha kvar den :/ Känns fortfarande onödigt då jag inte kommer använda den många gånger alls, och jag i klänning känns liksom lite halvfånigt, tyvärr men så är det. Jag är ingen klännings- vippigakjolar tjej, det har jag aldrig varit. Hellre byxor, shorts... aa, ni vet.
När kan jag mer använda denna fina klänning förutom julafton och kanske nyår? Kommer känna mig alldeles för uppklädd i den :( Hjälp mig!

Lovar att ta bilder imorgon när jag har den på mig så ni får se.

Kommentarer
Postat av: mamma

Herre gud behåll den vi har väl överlevt värre idiotköp. och du var ju så himla fin i den puss mamma

2008-11-29 @ 20:29:30
URL: http://aasd.blogg.se/
Postat av: mamma

Herre gud behåll den vi har väl överlevt värre idiotköp. och du var ju så himla fin i den puss mamma

2008-11-29 @ 20:30:49
Postat av: Joline - fotoblogg.

Svar, Mamma: Hihi, taack mamma :D Puss ♥

2008-11-30 @ 12:06:37
URL: http://rangelben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback