Det här med träning...

Jag tror att det roligaste Charlie vet är att ta något som han inte får i munnen (te.x strumpor, godispapper, toarullar...) och springa runt i hela huset, flera varv med oss efter sig, kämpandes med att hinna ifatt honom. Jepp. Det är nog det roligaste han vet och jag får min dagliga motion, tackar. Han är kvick den lilla jäveln, snabb i svängarna och raksträckorna är hans specialité. En annan blir svett och flåsar i bakhasorna på honom. Tillslut springer han in i sin säng och då kan man ta ifrån honom detta han har i munnen. Han tar knäcken på mig den lille. Jag behöver inte gå på gym, jag får min motion ändå, helt gratis. Tack Charlie.

Kommentarer
Postat av: Whitey

det är det ju, det är gott också! :D

2008-11-15 @ 16:35:39
URL: http://whitey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback