Varm, men ganska molning dag.

Herre jisses vad pigg Solero var idag, haha, bushäst :p Trodde han skulle vara helt slut efter att vi klättrat i en hel del backar då det var så varmt idag och han inte har kondis eftersom han har stått, men icke. Han värsta bocka, sprang och höll på hela tiden, kickade åt dom andra också. Jaa, som en vanlig pigg Solero alltså :)

Imorgon ska jag leka med min vän Erica :D Vi ska gå ut och fika och lite sånt mys. Ska bli riktigt kul. Nu ska jag pyssla med annat, pusshejs <3

Kommentarer
Postat av: sofie

ååh tack så mkt, vann ju inte. men känns helt overkligt att vara en av de 8 ju :) Ja de är skitsnygga! från min modellagentur :)

2008-05-11 @ 20:42:39
URL: http://sofiehurtig.blogg.se
Postat av: Robin

Bara för att du är bäst och jag älskar dig så otrolig mkt.

2008-05-12 @ 20:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback