Min helg.

Haft en fin helg allihop? Förutom att det vräkte ner snö på lördagen så har min varit bra :) Älsklingen har varit här. Har haft ont i magen till och från idag så jag stannade hemma idag, missade nog inget viktigt ändå, kortdag idag, halv nio-halv två så det var nog ingen fara. Har skrivit lite engelska (bok reccension) som jag ska renskriva sen och plugga på lite om Australien som vi hade i läxa till imorgon (engelska det också). Längtar verkligen efter sommarlovet nu, går visserligen en ganska slapp linje men jag känner ändå att jag behöver ledighet. Är så fruktansvärt trött och sleten och trött på skolan, är verkligen skönt att det bara är 25 dagar kvar :)

A just ja, en grej, Flickor, hur gör ni till helgen? KOLSNÄS?

Vet inte om jag har lust (skräll :P) men är ändå lite sugen... och det blir dyyyrt... och ska till Karlstad under dagen, vet inte när jag är hemma, ska till kusinerna... Hur ska ni göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback