Min födelsedag :)

Blev 17 år igår, hihi ^^ Batteriet i kameran tog slut så blev inte så jätte många bilder. Ska försöka fota presenterna någon dag. Fick två par skor (bl.a vita tygskor :D) pengar, ljus, filmer och så ska jag få en skinnjacka som kommer imorgon eller på tisdag.
Vädret var jätte härligt igår :) Hur varmt som helst! Så jag körde på osminkat och uppsatt hår, bikini under kläderna så man kunde rycka av sig om det blev allt för varmt. Hade mina svarta shorts och den turkosa fodralklänningen, båda från Gina Tricot. Kändes somrigt och fint :)
Hade vattenkrig ett antal gånger under dagen med mamma, Robin, Moa, David och Olle, riktigt kul :) Sen på kvällen åkte jag och Robin till badstranden i Uddeholm på piknik, mysigt (: När vi kom hem badade vi skumbad innan vi gick och la oss.

image578

Älskling och jag <3


image579

Egengjord glasstårta :)



image580


En till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback