Sjuk igen :(

Usch, jag är sjuk :( Har feber. Som jag skrev igår så kände jag mig dassig, och här ser vi resultatet av det. Inte kul. Har legat i sängen o läst från det att jag vaknade runt halv elva fram till tre någon gång. Var upp och gjorde mig lite frukost annars låg jag nerbäddad.
Sen var jag upp och åt lite mat, däckade därefter i soffan. Så min dag har inte varit speciellt händelserik må jag säga. Ska snart krypa ner i sängen igen o läsa lite, kanske äta en skål med apelsin- och chokladglass + massa chokladsås på det? Robins recept för o bli frisk, göra kroppen glad med massa godis :p "Det är därför som jag aldrig är sjuk förstår du, jag trycker i mig massa gottgott hela tiden" Knäppis :) <3

5 dagar kvar -> Tännäs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback