God natt !

Hej allihop. Allt bra med er? Med mig är allt fint, är mycket trött bara så det ska inte dröja länge till innan jag kryper ner under täcket.
I helgen har jag varit hos Robin och han har varit hos mig, igår och idag var jag även till stallet och red med Erica och Malin, alltid kul :)
Har ridit Didi i flera dagar nu och det trivs jag superbra med, men idag red jag Ardennerstoet Åsa. Kommer antagligen ha träningsvärk i axlarna imorgon, så som hon låg på hela tiden, var helt slut när vi kom tillbaka till stallet så idag orkade jag inte rida Solero, ska försöka åka ut under veckan.
Igår hämtade Robin oss i stallet, och han var med oss där och grejade i typ en timma. Han och Solero blev riktiga kompisar så nu är det någon som vill köpa honom ;p Hehe. Han blev helt frälst i hästarna, min lilla Robin, det trodde jag inte :) Men han är ju allergisk som synd är, men det ordnar sig nog ändå :)

Nej nu ska jag sova, hoppas ni har haft ett bra lov - det har jag :) Men det blev ingen tjejkväll med flickorna :'( Mycket tråkigt!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja va fan! Kan ingen ta tag i det !!!!!!!
På påsklovet dåå!

2008-03-03 @ 00:53:01
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Joline

Sofie: Ja vad faan!

2008-03-06 @ 15:30:50
URL: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback