Även om jag försöker, så räcker inte orden till.

Igår kväll när vi låg i sängen för o sova, Robin och jag, då insåg jag hur mycket jag egentligen älskar honom. Han får mig alltid på bra humör och han är så snäll.
Jag skulle inte klara mig utan honom, han har blivit en stor del av mig som jag inte klarar mig utan. Jag är så glad att jag har träffat denna underbara pojke och att han bara är min.
När jag ligger tätt intill dig, med dina starka armar omkring mig, då känner jag mig trygg, då känner jag mig lycklig. Du gör mig lycklig.

Jag älskar dig av hela mitt hjärta, Robin Andersson. Du och jag för alltid. <33
5 december 2007 - dagen vi träffades.


image495


Kommentarer
Postat av: Robin

Åhh du är så underbar min älskling :) tur att ja fick komma till dejj så ja orkade sova :)Älskar dejj verkligen av hela mitt hjärta

2008-03-05 @ 19:04:43
Postat av: Joline

Robin: Hihi ^^

2008-03-06 @ 15:29:51
URL: http://rangelben.blogg.se
Postat av: Andréa

Så himlans glad för din skulle stora lillasyster :)

2008-03-06 @ 22:11:02
URL: http://aasd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback