Summernights - here we come!

På fredag blir det kalajs :) Ska bli roligt då det var ganska länge sedan jag var med på något. Först blir det fest hos Amanda sedan bär det väl troligtvis av till Parken. Robin ska med också, för en gångs skull ska han med mig och festa, har aldrig hänt förut, förutom nyår då :p Började ju fundera på om han skämdes över mig... men så var inte fallet, hehe. Ska ut sen och köpa en ny mascara, tänkte kika på L-Store också efter något att ha på mig på fredag. En fräsch klänning kanske? Eller ett fint linne till mina svarta shorts? :) Ja, vi får se vad det bliver.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fin bloggish design du har fått till :D Jag funderar på att joina på fredag, men är inte helt säker än ^^ Me det skulle vara kul!

2008-06-10 @ 16:35:33
URL: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback