Sjuk.

Jag är sjuk, förstår ni hur jävla piss det känns nu när jag äntligen är ledig eller? Började i måndags kväll, ont i magen som fan, vet inte vad det är, går inte över...
Vi åkte hem till mig igår, har varit skoj men jobbigt att passa ungarna :) Vid sex tiden på kvällarna var vi helt slut, somnade nästan. I tisdags åkte vi till stallet en sväng. Alice ville inte rida men borstade lite på Eddie och sådär. Alvin provsatt lite :) Fotade men lägger inte upp några bilder, eftersom ungarna är med på dom, Weronica kanske inte vill det. Åker kanske en liten sväng till stallet sen, om jag orkar, och myser med min Solero :)

Älskling är på möte vid Emtbjörk nu, hoppas dom har jobb åt honom :) Hoppas, hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback