Sjukhuset igen.

Fick ännu ondare i handen igår kväll, bröt ihop totalt, gjorde så jävla ont. Ringde Robin och pratade lite, han fick mig på bättre humör :)
Så idag var jag hemma från skolan, åkte till sjukhuset igen. Den här gången röntgade dom armen, men ingenting var brutet, inte heller någon spricka. Skönt det iaf.
Har fått en blödning i muskeln eller nåt, fattade inte riktigt. Men ja, ska forsätta ha stödbandaget och knarka Ibumetin 3ggr/dagen. Trevligt.
Ska vara hemma från skolan imorgon också så jag kan vila handen ordentligt. Orkar ju inte skriva ens för då får jag in i helvetes ont, och kan inte göra något praktiskt på praktiken eller uppe på bygg. Great! Kan inte göra ett piss.

Sitter nu här och väntar på att Robin ska komma :) Hihi. Är ensam hemma just nu, mamma och Andréa är ute på stan och pappa är med Moa och David på bowlingträning. Hoppas mamma köper med sig glass hem, är sugen på det :) Och så råkar jag veta att vi har chokladsås som står och ropar på mig i kylskåpet, hehehe.

image421


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback