Nytt år, nya möjligheter.

Var riktigt orolig där ett tag, att det skulle bli det värsta och tråkigaste nyår någonsin. Alla vi flickor utspridda på olika fester och jag och Robin hade verkligen ingen aning om vad vi skulle hitta på.
Men åkte iaf hem till Robin och kikade lite på TV:n, eller nej, han spelade TV-spel först och fick damp för att han förlorade, haha, kasta iväg dosan och grejer. Inte blev det bättre av att jag satt och retade honom, hehe. Efter det kikade på vi TV:n. Sen kom Eric, då åkte vi hem till Robins föräldrar och åt mat, kyckling och potatisgratäng, sen sköt dom lite raketer för hans systers barn :) Vi åkte hem efter ett tag och gjorde väl inte direkt något, kändes ganska dött. Men så gick vi ut och knallade lite, fick skjuts hem till Robins kusin där det var fest, var där några timmar innan vi åkte till Ransäter strax innan tolv. Där var folk som galna och det flög raketer åt alla håll, haha. Stackars bock säger jag bara ;)
Klockan slog tolv och året började bra, den jag tycker om höll om mig och gav mig årets första puss, kunde det bli bättre?
Sen ringde Johanna, hon och hennes kille hade förlovat sig, hur gulligt är inte det? :) Och i maj kommer deras lilla bebis. Hihi ^^
Efter ett tag åkte vi tillbaka till Munkfors och gick hem, jag störtdykte i sängen och Robin och Eric värmde lite lasagne, sen blev det bullar, och bacon :) Hehe, var hungriga där vid två-snåret. Vi låg i sängen alla tre och åt, haha, lite småmysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback