Med dig är jag lycklig.

Som ni kan se på bilderna så åkte vi pulka igår :) Och Robin hjälpte mig med matten så jag gjorde en hel massa tal, tack bebis! ^^
Var extra jobbigt att lämna sängen imorse när min pojke låg där och gosade sig. Skulle oxå ha velat sova några timmar till, men jag fick masa mig iväg till pratiken ja.
Ikväll blir det träning igen, måste börja styrketräna lite också, träna upp axlar, nacke och rygg för att palla målar-yrket :P Men jaa, det hinns väl det med, hehe.

Imorgon är det fredag - fan va fint :D Och på lördag blir det kalajs ^^











Kommentarer
Postat av: Robin

Det var jättegott att liga kvar och sova ;)

2008-01-31 @ 17:42:47
Postat av: Sofie

Fan va jag är på hugget nu alltså :D FESTA FESTA!!!

2008-01-31 @ 21:36:45
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback