J + R <3

Robin kom och sov hos mig efter att han hade jobbat i natt :) Hihi, myspys ^^ Låg och väntade på att han skulle komma, och tillslut tassade han in i mitt rum och kröp ner under täcket.
Vi sov ganska länge, till tolv eller nåt. Eller jag gick upp då men han sov någon timme till, sen blev vi med lillebror David till frisören.
Åkte sen hem till Robin vid fyra eller nåt, kikade på en film innan vi åkte hem till hans föräldrar och åt mat. Var där ett bra tag innan vi åkte hem till Robin igen.
J + R <3



Har skit ont i hela handen, kan inte greppa ordentliget med den och vissa rörelser gör förbannat ont. Är alldeles skakis i handen. Mamma är ganska säker på att jag fått en spricka :( Skit.


Kommentarer
Postat av: Robin

Vem var de inte som väckte mig hela tiden då? ;) hehe

2008-01-05 @ 02:28:45
Postat av: Joline

Inte var det jag iaf ;D

2008-01-05 @ 15:06:53
URL: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback