Förlova sig som ung?

Vad tycker ni om att ungdomar förlovar sig? Min kära vän Elin tycker mest att det är ett desperat sätt att försöka få uppmärksamhet på, och vad tycker jag? Jag tycker att det är gulligt. Nu menar jag naturligtvis inte att det är gulligt om en och samma person springer runt och förlovar sig med sju miljoner olika människor, gör slut, förlovar sig igen och så där. Utan om det är två personer, som verkligen älskar varandra och som planerar en framtid, ett liv tillsammans, ja, då är det allt bra gulligt, eller hur? :) Det är vad jag tycker iaf.

Min kompis Johanna och hennes pojkvän förlovade sig på nyårsafton, vid tolvslaget. Dessutom väntar dom sitt första barn, det är så sött :)


image419


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tycker inte att det är dumt alls, skulle själv vilja göra det om jag hittade någon jag verkligen älskar. Och förlovning behöver ju inte betyda giftemål. Bara ett tecken på kärlek och att man verkligen, verkligen tycker om varandra. Och för att man får en ring ^^

2008-01-14 @ 17:00:57
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Joline

Sofie: Precis! För en gångs skull delar vi åskikt, halelulia :D

2008-01-15 @ 15:46:40
URL: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback