Flickor, flickor :)

Försov mig i morse, vaknade halv åtta - panik! Men jag hann i tid iaf, bra gjort för o vara jag, dom som känner mig vet hur dryg jag är i vanliga fall ;P Hehe.
Och ja, jag har redan slutat :) Hur fint som helst. Ska plocka ihop lite här hemma och dammsuga, mamma bad mig det och jag vill vara snäll. Sen ska jag typ läsa lite teori i Måleri och plugga lite matte tror jag.

Just ja, hann inte blogga något igår, så får ta gårdagens händelser nu ist.

Var ute och fikade med några flickor igår, Olivia, Elle, Erica och Maria för att vara mer exakt.  Blev varm choklad och en negerboll (jo, det heter så, inte chokladboll!) för min del. Och så gick vi och kikade lite på L-Store och Norbergs, Ellepelle köpte givetvis kläder *SKRÄLL* :P Jäkla unge. Jag hittade ett par skit fina jeans på L-store, men fick dom inte över röven (haha) och dom andra i en större storlek var för korta i benen men för breda i låren :P Surt.
Sen efter skolan så blev Erica med hem till mig. Vi satt mest och pratade, har en hel del att ta igen. Och så åt vi lite mat och grejs innan vi stack iväg och tränade :) Var hemma efter åtta igen.



image449



image450



image451


Jag ser helt borta ut men den bjuder jag på :P



Kommentarer
Postat av: Robin

Värsting gänget sitter och fikar ;)

2008-01-24 @ 18:41:57
Postat av: Joline

Robin: Ja, faktiskt ;)

2008-01-24 @ 22:00:36
URL: http://rangelben.blogg.se
Postat av: Olivia

tycker om mina flickor=)

2008-01-28 @ 20:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback