First day at school.

Första skoldagen på vårterminen -08 avklarad. Allt var som vanligt. Mycket tråkigt. Men det var roligt att träffa alla igen :)
Mamma ringde till sjukhuset idag om min hand. På torsdag 08.40 ska jag vara där, ska röntgas. Framtills dess ska handen vara lindad (jobbigt!).
Var och pratade med dom på praktiken, imorgon börjar jag 09.00 (Lycka, underbart, wohoo!) och ska vara i affären (Colorama) ist för o vara ute på praktik då jag knappast kommer orka måla/tapetsera, håller på och dö bara när jag skriver liksom. Aja. På torsdag börjar jag när jag är klar vid sjukhuset. Nice :)

Idag ska jag och mami med gemensamma krafter städa kaninburarna, julgranen och allt annat julgrejs ska bort också. Jumjum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback