Helgen.

Gud vad dålig jag är på att uppdatera, spreciellt på helgerna. Ber om ursäkt.

Massa mys med min pojke i helgen ^^ Äckel-Örjan var också med en sväng och jag vågade klappa honom liite, hihi. Han fick t.om vara med o duscha, stolt över mig själv, hehe ;P

Igår var vi ute och gick, solen sken och det var jätte härligt väder. Det enda vi saknade var våran framtida "popcorns-hund" hihi (en Bichon frisé då Robin är allergisk).
Sen senare igår på eftermiddagen tog vi oss en till promenad, fast ut på stan. Köpte oss lite gottgott, hehe ;P Nej jag orkar inte berätta allt vi har gjort i helgen, det vanliga typ.


Och vet ni en sak? Mamma och pappa säger JA till Tännäs, ska bara ta ledigt från skolan nu så är allting klart sen ^^ Åker veckan innan påsklovet, får alltså två veckors påsklov kan man säga, fan va nice :D


image476

Örjan :P

Kommentarer
Postat av: Stina

oj.. Shit va läskig ;s

2008-02-10 @ 19:41:18
URL: http://mandarinskal.blogg.se
Postat av: Olivia

vad ska du göra i Tännäs?

2008-02-10 @ 21:28:57
Postat av: Sofie

Hihi äckel-örjan var söt :D

2008-02-11 @ 07:24:29
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Joline

Stina: Jaa :P
Olivia: Ska med Robin o hans föräldrar dit, åka skoter o grejer.
Sofie: Hehe, nä inte dirket ;P

2008-02-11 @ 17:22:58
URL: http://rangelben.blogg.se
Postat av: Robin

Min lellpöjk :) han sitter att här på min axel nu :) Kunde han skriva skulle nog han göra de :) men vi tar en sak i taget haha

2008-02-14 @ 09:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback