Jultomten kom tidigt i år!

Äntligen jullov! :D Var bara en liten stund i skolan idag, kikade på lärarnas julrevy sedan åkte jag, Erica o sofi en sväng till stallet. Charlie var med och träffade dom stora läskiga hästarna, hujamej vad läskiga dom var ;) Var iaf härligt att rida min bus Solero <3
Nu är jag i Munkfors hos min älskling,och eftersom vi inte kommer ses mer innan julafton bestämde vi oss för att byta julklappar idag. Och vet ni vad det låg i min kartong, inslagen i rött glansigt papper? Ett 70-300mm F4-5.6 Macro-objektiv från Sigma med motljusskydd :D :D :D :D :D

Fatta att jag är lycklig!! Jag har världens bästa pojkvän <3<3<3<3<3 Fick tårar i ögonen när jag såg vad som låg i! PUSS PÅ DIG UNDERBARA POJKE!


Bild från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback