En del text...

Hittade inte så mycket igår, fick mig ett par jeans och en cardigan, båda från Gina Tricot (första gången ever jag köper ett par jeans där :p) och ett par bambou- (stavning?) örhängen på Glitter. Förhoppningsvis åker vi ner snart igen så jag får kika lite mer :)

Idag har jag varit i stallet med Sofi, Erica o Johanna. Vi har haft -18 grader idag, så det var riktigt kallt kan jag lova! Men det var lika mysigt att rida för det, Solero (alla hästarna för den delen) var skit pigga :p Eftersom Björn är helt barfota blev vi på fältena och red, det är tjock is på vägarna så vi tog oss inte till skogarna :p
När vi var färdiga med hästarna tog vi in Kulan (som det hörs på namnet är hon en liten tjockisponny :p) och Athena. Johanna red Athena barbacka medan vi tömmkörde Kulan. Det gick bra :)
Hade tyvärr inte med mig kameran, vill inte det då jag inte fått tag på en passande väska ännu att förvara den i. Orkar inte ta av och på objektivet hela tiden och knöka ner de i den väskan jag har nu. Nä, då får det vänta.
Dock har jag flera julbilder som jag inte visat er, så det kommer! :)



Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: hihi okej *:) <3

2008-12-29 @ 17:13:01
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Anonym

18 minus :O OMG

2008-12-29 @ 18:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback