Babbel.

Sitter här och är mätt i magen, har precis ätit två dubbelsmörgåsar med ägg, det är gott :)

I eftermiddag/kväll har jag gjort lite läxa som jag har till imorgon och fixat på hemsidan. Har lagt upp fler kategorier i fotogalleriet, uppdaterat med bilder, ändrat lite text här och var och fixat några småjusteringar. Imorgon ska jag försöka göra en ny design, kommer inte riktigt överens med den jag har nu, den känns lite trist.
Morgondagen är väl 07.00-16.00, praktik alltså. Men det här är sista veckan sedan har vi ett tre veckor långt jullov, det ska bli härligt! :)


Kommentarer
Postat av: Sussi's foto och designblogg

jo det känns ruskigt irriterande faktist :( Eller jag blir faktist mest ledsen för att hon är så otrevlig när jag ber henne snällt ta bort den. Men har kontaktat blogg.se så vi ser vad dom gör.



tack för att du tog dig tid att kommentera!

2008-12-16 @ 23:24:41
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: Tove ^^

SV: nej, de e en pudel! du har väl en bichon frise på din banner/header? dom e så sööta!

2008-12-17 @ 12:23:32
URL: http://tovegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback