På bättringsvägen.

Jag känner mig mycket, mycket bättre idag :D Gud vad skönt! Men istället så har jag smittat älskling så nu mår han dåligt :/

Känner mig väldigt extremt fotosugen och jag har några idéer i skallen men det får vänta lite, vill ha lite mer höst ute med gula träd så det blir som jag tänkt mig, den rätta känslan :)

Mamma köpte fina armband och tjocka goa strumpor åt mig igår när dom var på marknad. Älskar armband! Har verkligen fått dille på det :)
Har ett nytt fint halsband också som jag ska visa er sen, hihi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar du kläder? Bli medlem här http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=2863 och du kan få 150 kr i presentkort på H&M, det funkar :)

2008-08-31 @ 13:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback