Mulet idag.

Tänkte bjuda på ännu mer bilder idag, vädret är piss och jag och Robin vet inte vad vi ska hitta på, så kan väl lika gänra passa på att redigera lite sen :)
Tänkte även fota mina senaste inköp, bara för att visa er ad lilla jag har slängt ut pengarna på (förutom kameran).

Har köpt ett par jeans (BikBok), "pumps" (DinSko), trosor (H&M), trosor (Lindex), stor gosig t-shirt (Gina Tricot), svart linne med blommor (Gina Tricot), grå top med blommor (H&M), svart "klänning" med blommor (H&M), beiga ridbrallor (Hööks), bruna ridstrumpor (Hööks), två par "vanliga" skor (Sko punkten), randig top med rosett (H&M), blå top (JC).

Sen tror jag inte att det var något mera :) Fotar vissa av grejerna sen så ni får se.

Kommentarer
Postat av: Erica

Har du lust att göra en design till mig? :) Blir inge bra när jag gör :P

2008-08-04 @ 16:21:19
URL: http://eriicapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback