Ska provrida ett halvblod :)

Usch vad ont i fötterna jag har, har skavsår och målarskorna är så tunga och obekväma, stålhättor och grejer i dom.. uscha.
Johnny, som jag är med på praktiken frågade mig idag om jag vill rida hans halvblod, en vallack. Hans dotter törs inte rida honom längre för han har tydligen spökat sig, så jag ska väl göra ett försök :) Får komma och rida hur mycket jag vill och när jag vill. Hoppas vi kommer överens, hästen och jag :) Ska höra med Erica också om hon vill med och rida deras ponny Corina (som för övrigt vi hade innan dom ute på gården, den vita B-ponnyn om ni minns?) Hoppas hon vill, alltid roligare att ha någon och rida med. Får se när det passar att jag åker dit bara, imorgon ska jag ju ut till gården... Johnny pratade på fredag, men vi fårse. Det är i Råda så det är inte så jätte långt att åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback