Häst,häst,häst...

Kom hem för ca en halv timme sen, åkte direkt till stallet med Erica efter praktiken. Har en massa bilder som jag blev nöjd med :) Så nu får ni stå ut med en hel del häst-häst-häst ett tag ;p Tar lite bilder då och då.
Anyway.
Var bara jag som red idag, blev krångel med hästarna (orka skriva) så Erica sket i det men tog med Yetno på promenad. Red inte Solero idag eftersom jag inte har pratat med Karin än om vad veterinären sa igår. Så jag ville inte chansa ifall han inte fick ridas, så jag tog Didi istället (som föresten åker hem i maj :/ Lite tråkigt).

Just ja, har nog glömt berätta det. I söndags kom Kamilla hem igen, ni vet den lilla fuxfärgade B-ponnyn som har varit iväg på betäckning? Så i sommar blir det ett litet ponnyföl också :)) Mysmys. Med sig hade hon en uuuuur fiiiin liten kompis vid namn Alma (fina va?) som ska betäckas av Peters hingst. Hon ser ut som en liten haflinger, fyra år. Ska visa bilder på henne :) Så fin!!

Jaa, ska väl sätta igång med bilderna då. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback