Helgen i korta drag.

Sådär, nu har jag laddat upp några av de ca 150 bilderna jag fotat i helgen, har filmat en del också (: Har varit mycket ridning men helgen började inte bra, det har hänt något fruktansvärt men jag orkar inte ta det just nu.

Vi har pysslat mycket med alla djuren och hundarna har varit med oss och busat hela tiden. På fredan red jag och Erica ut en liten snabbis på Litta och Saba, det blev fort mörkt så vi kom inte så långt. Igår red vi ut i skogen och på eftermiddagen ställde vi upp ett litet hinder på gården (gräset i paddocken var blött efter regn) och hoppade lite med Saba och Kamilla, turades om. Och idag red vi ett pass på banan, mest dressyrträning men även lite hopp. Det är väl ungefär vad vi har gjort i korta drag.. Härligt och rida solero igen :D <33

Kommentera gärna bilderna, men alla är © by Joline Danielsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback