Ja men det var väl klart.

Självklart har jag lyckats dra på mig en inflammation i foten (igen) dock vänstra foten, har varit den högra foten förut. Var till mina kusiner förut, fikade och så. Min käre morbror tittade på min fot efter att jag gnällt lite över att det gjorde ont. Han konstaterade att den var svullen och att det troligtvis är inflammation i någon sena. Han föreslog att jag skulle hoppa på kryckor men där sa jag bestämt nej, då haltar jag hellre. Har hoppat på kryckor förut och det är bara ett jäkla besvär :Pimage330
Han rekomonderade vila, alltså ingen idrott :S :/ och värme på foten.
Så ja, här sitter jag med en fet värkande fot, ett tomt inre och ett värkande hjärta. Mycket jag-tycker-synd-om-mig-själv? Och?! Det är min blogg!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback