Helga <3

Jobbat ännu en söndag i stallet, tillsammans med Sofi. Erica var inte med idag, hon är till Norge för att hälsa på Axelina, foderhästen hon hade.
Idag höll jag en lektion för juniorerna helt själv, Sofi hade hand om ett ridlekisbarn och Karin jäktade i stallet. Hade jag fått förbereda mig lite, hunnit tänka ut lite övningar hade det gått bättre, men det gick bra ändå. Dom fick träna på och öka och minska volterna, jobba mycket med skänklarna, försöka styra enabrt med dom, utan händerna, träna korrekta halter och rygga. Lite sånt.
Sen hjälptes vi åt med dom andra grupperna, och red ut med vuxengruppen. Fick i oss lite mat mellan grupperna, spagetthi och köttfärssås.
Hm.. ja, det var väl det. Fotade inget idag, men laddar upp någon bild på sötaste Helga som är någon dag gammal. Karin bad mig kika på nätet efter en s.k "munkorg" åt henne, hon håller på och äta ihjäl sig :P Så det får jag väl göra, vill ju inte att min lilla tös ska dö i fetma, hehe :P

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback