Valborg i bilder...

Valborg för min del bestod ju nästan bara av häst, så aa... Har råkat raderat bilden på fölisen som jag lovade ladda upp, btw :(
Åh, förstår inte hur jag kunnat glömma skriva det! Tarzan stannar! :'D Min älskling ska inte ifrån mig, han mår bra igen, han vill leva! <3 Jag älskar dig så mycket killen, aldrig utan dig! Min Tarzan.


image92

Kommer aldrig kunna förstå hur dom ska kunna skiljas..
Foto; Joline Danielsson ©


image89

Maja (hund) & Chappe (häst) ^^
Foto; Joline Danielsson ©


image90 

Kärleken kan inte beskrivas i ord.
Foto; Joline Danielsson ©


image91

Tyckte denna bilden blev lite annorlunda och härlig :P Dåligt ljus dock.
Foto; Joline Danielsson ©



Jag och mina hästar, maah ^^ Hästnöörd!

Kommentarer
Postat av: Saga

Vackra foton :)

2007-05-03 @ 16:10:59
URL: http://mittlivitext.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback