Moppebrudar ;P

Jag, Erica, Olivia, Skåpis och Maria - äkta moppebrudar, haha. Var väl i stortsett det vi gjorde igår, åkte moped :P Först åkte jag, Erica och Maria till Sunnemo. Åkte till fotbollsplanen där Olivia och Skåpis kikade på fotboll. Var där en stund, drog vidare till Olivia en snabbis innan vi åkte vidare till Råda för att kolla på Adam's och Jocke's fotbollsmatch, dom vann (:
Sedan hade vi beslutsångest, hur skulle vi fördriva kvällen? Kunde inte enas om något, men så kom Gusten förbi och undrade om vi ville komma på fest hos Leo, självklart! :D
Så vi åkte hem till mig (Lyckades "tappa bort" Skåpis på vägen dit, haha) och stod och tarjade en stund. Sen åkte Olivia och Erica till Gustava/Knutby för att ta hand om Axelina, Skåpis och Maria hem yill Maria för att äta och jag pös in till mig för att äta jag med.
Till sist kastade vi oss på mopederna en sista gång, jag Maria och Skåpis och åkte till Råda (igen). Dumpade dom vid Adam och begav oss till hans husbåt (ja, det är hans egen - fuskiiiigt!)
Jaja, orkar inte skriva precis allt, men vi åkte ut på en sväng och senare kom Olivia och Erica. Tog en sväng till. Sedan åkte vi till Leo och där var det kalajs :) Trevligt.

Och idag har jag avrit i stallet. Kom ovanligt många barn på ridlekis, typ fem-sex styckna, brukar annars vara en, haha ;P
Hade lektion först, sedan ridlekis. Sen red jag, Sofi och Malin ut. Jag testade Gullan för första gången, hon var härlig ^^ Fast det går inte att styra henne, finns bara gas och broms, haha. Men hon var rolig, härliga och mjuka gångarter. Och i skritten liksom "vaggar" hon fram, som en anka (: Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback